پایگاه خبری - اطلاع‌رسانی وب ‌دا - خراسان شمالی
شنبه ٨ اردیبهشت ١٤٠٣ -
»
اخبار زیر مجموعه های علوم پزشکی خراسان شمالی


گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۱۴ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۳۵۶۴ مورد

تعداد بازدید های کل : ۳۲۰۸۵۸۶ مورد

چهارشنبه ٥ اردیبهشت ١٣٩٧ ساعت ١٤:٣٠ ب.ظ   ( بازدید : 1122 نفر )

جلسه هیئت ممتحنه بورد تخصصی تغذیه وزارت بهداشت با حضور دکتر کشاورز دبیر بورد تغذیه وزارت بهداشت و دکتر شید فر از اعضا و قائم مقام بورد تخصصی تغذیه در دانشکده بهداشت برگزار شد.


به گزارش وبدا در ابتداي این جلسه كه در سالن دانش دانشکده بهداشت با حضور معاون آموزشی دانشگاه ،رئیس دانشکده بهداشت ،اعضای هیات علمی و ديگر مسئولان به منظور اخذ مجوز رشته تغذیه در دانشکده بهداشت برگزار شد، کلیپی از توانمندی های استان پخش و گزارشی از وضعیت دانشگاه ارائه گردید.
"دکتر کشاورز" دراین جلسه بر ضرورت  ايجاد رشته تغذیه در دانشگاه هاي کشور تاکید كرد و افزود:اعضای بورد به این نتیجه رسیده اند كه تقويت کارشناسی تغذیه در کشور ضرورت است و مقطع ارشد و phd باید محدود شود چون کشور کشش و ظرفیت آن را ندارد.
به گفته وی در 3 استان خراسان جز یک موسسه خصوصی  کارشناسی تغذیه نداریم و ضرورت آن به جد احساس می شود و در صورت داشتن ظرفیت های مورد نياز به هر 3 استان این مجوز باید داده شود.
وی اظهار داشت:رکن اصلی و از اولویت های قابل قبول ما برای اخذ مجوز داشتن 3 عضو  هیات علمی و آزمایشگاه است.
وی با تاكيد بر اينكه با دید مثبت به این دانشگاه آمده ایم،گفت: افرادی که در رشته تغذیه تربیت کرده ایم سطح بالایی دارند و در تربیت نیرو از نظر سطح و کیفیت آموزش مشکلی نداشته ایم و نیروهای جوان توانمندی های علمی فوق العاده ای دارند.
بر پايه اين گزارش بازدید اعضای هیات بورد تغذیه وزارت بهداشت از امکانات و ظرفيت هاي دانشكده بهداشت شامل آزمایشگاه، کتابخانه،فضای آموزشی و بستر فیزیکی و...به منظور صدور مجوز رشته تغذیه بعمل آمد.


منبع : وب دا چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان



رتبه بندی شما به مطلب فوق:

دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.